1. Definitie Termeni și Contiții

În această secțiune a website-ului www.bewell.ro vei regăsi enumerate și descrise drepturile și obligațiile noastre în operațiunea de vânzare, respectiv cumpărare a produselor listate de noi pe site.

Mai precis, Termenii și condițiile reprezintă contractul dintre noi încheiat în temeiul Ordonanței de Guvern nr. 34/2014 privind privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii (contract încheiat la distanță), motiv pentru care te invităm să citești cu atenție prevederile sale pentru a te bucura de o experiență online transparentă. Atragem atenția că acest contract nu se aplică achizițiilor din magazinele noastre fizice.

2. Operatorul economic

Noi suntem REMEDIAVERT S.R.L. (”Noi” , inclusiv derivate sau ”RMV”) cu sediul în București, Str.Polonă, nr 68-72, etj. 3, sector 1, înregistrată la Registrul Comerțului din București sub nr. J40/13630/24.09.2018, Cod Unic de Înregistrare RO 29970014. Deținem lanțul de magazine de produse naturiste regăsite la nivel național sub denumirea ”Remediavert” și/sau ”Floare de Colț”. Suntem afiliați ai societății cu același obiect de activitate, FDC Natura Group SRL cu sediul în București, Str.Polonă, nr 68-72, etj. 3, sector 1, înregistrată la Registrul Comerțului din București sub nr. J40/11403/29.08.2016, Cod Unic de Înregistrare 3646859 ce deține la nivel național lanțul de magazine ”Floare de Colț”. Noi deținem, administrăm și întreținem website-ul www.bewell.ro.

Putem fi contactati prin posta la adresa de mai sus, prin email la suport@bewell.ro sau telefon 0743.147.736.

Acest contract este încheiat între noi și utilizatorii site-ului www.bewell.ro la care facem referire în continuare, în mod individual, folosind persoana a II-a singular, ”clientul” sau ”utilizatorul”.

3. Conținutul și intrarea în vigoare a Termenilor și condițiilor

Politica privind prelucrarea datelor, Politica privind utilizarea cookie-urilor, precum și orice alte reguli de utilizare a website-ului, de comandă, plată, procesare plăți, livrare, retur sau altele asemenea stabilite cu titlu excepțional și afișate pe site-ul www.bewell.ro fac parte integrantă din prezentul contract.

Prezentul contract intră în vigoare la momentul accesării, vizualizării sau folosirii sale în orice mod. După caz, prevederile specifice operațiunii de vânzare (comandă, plată, livrare, retur) sau alte prevederi specifice unei legături juridice clar delimitate vor deveni efective la ivirea situației premisă anume, crearea unui cont de utilizator, moment care coincide cu acceptarea expresă a prevederilor respective de către tine.

După caz, în momentul în care vei bifa opțiunea de abonare la newsletter sau alte alerte similare, se va considera ca ți-ai exprimat acordul cu privire la primirea de newslettere și/sau alerte din partea noastră, transmise prin poșta electronică (e-mail). Opțiunea cu privire la acordul emis de către tine poate fi modificată în orice moment, prin unsubscribe sau prin informarea noastră în orice mod îți este mai facil, folosind orice date ale noastre de contact, inclusiv mesaj pe platforme de socializare unde suntem prezenți.

Datele preluate de la tine în scopul expedierii newslettere-lor si/sau alertelor, pot și vor fi folosite de catre noi în limitele Politicii de confidențialitate.

Renunțarea la primirea newslettere-lor și/sau alertelor nu implică renunțarea la acceptul dat pentru documentul Termeni și Condiții.

RMV îşi rezervă dreptul de a modifica aceşti Termeni şi Condiţii în orice moment, cu efect imediat de la data postării pe site-ul nostru, de aceea te rugăm să păstrezi o variantă printată a acestui document în momentul procesării comenzii sau să te asiguri că poate fi identificată data comenzii cu certitudine pentru a putea atribui acesteia prevederile contractuale în vigoare.

4. Utilizarea website-ului www.bewell.ro

4.1 Drepturi de autor (copyright)

Întregul conținut al site-ului www.bewell.ro – imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafică WEB, scripturi, programe și alte date – este proprietatea noastră și a furnizorilor noștri și este apărat de Legea drepturilor de autor și de legile privind proprietatea intelectuală și industrială. Folosirea fără acordul nostru a oricăror elemente enumerate mai sus se pedepsește conform legilor în vigoare.

4.2 Legături cu alte site-uri

RMV nu răspunde de conținutul, calitatea sau natura site-urilor la care se ajunge prin legături de pe acest site (legături de natură comercială sau publicitară). Răspunderea pentru aceste site-uri o poartă în întregime proprietarii acestora.

4.3 Limitări ale responsabilităților referitoare la website

RMV nu își asumă responsabilitatea și nu poate fi făcută vinovată pentru pagubele apărute prin folosirea în orice fel a produselor achiziționate prin intermediul acestui site. Site-ul www.bewell.ro și materialele aferente sunt folosite „așa cum sunt” (as is) și „atât cât sunt disponibile” fără garanții de nici un fel.

RMV nu oferă nici o garanție, nici în mod expres și nici implicit, în ceea ce privește inclusiv, dar fără limitare funcționarea acestui site, informația, conținutul, materialele sau produsele de pe site, precum și potrivirea lor pentru un anumit scop. Societatea Remediavert SRL nu garantează că acest site, serverele sale sau e-mail-urile trimise în numele său sunt lipsite de viruși sau alte componente dăunătoare.

4.4 Mărci

RMV garantează utilizatorului acces limitat, în interes personal, pe acest site și nu îi conferă dreptul de a descarcă sau de a modifica parțial sau integral site-ul, de a reproduce parțial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul în orice altă manieră, în scopuri comerciale sau contrare intereselor site-ului www.bewell.ro, fără acordul scris al proprietarului acestuia.

BeWell – your natural way, Floare de Colț Magazin Naturist&Bio, SA Nature, Bio Sence, logo-ul B Well și Floare de Colț sunt mărci înregistrate aparținând RMV sau afiliaților săi legali. Reproducerea, imitarea, utilizarea sau aplicarea acestor mărci fără a fi obținut în prealabil acordul scris al nostru reprezintă o încălcare a prezentului contract și a legii, putând reprezenta inclusiv o faptă de natură penală.

4.5 Accesul la site

RMV garantează utilizatorului acces limitat, în interes personal, pe acest site și nu îi conferă dreptul de a descarcă sau de a modifica parțial sau integral site-ul, de a reproduce parțial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul în orice altă manieră, în scopuri comerciale sau contrare intereselor site-ului www.bewell.ro, fără acordul scris al proprietarului acestuia.

4.6 Comentarii, comunicări și alte date/informații ale utilizatorilor

Cei care accesează/vizitează site-ul pot face comentarii și orice alte comunicări, pot să transmită sugestii, idei, întrebări sau alte informații, atâta timp cât conținutul acestora nu este ilegal, obscen, amenințător, defăimător, nu tulbură în nici un fel viață privată a altor persoane, nu încalcă drepturile de proprietate intelectuală, nu conține viruși, texte vizând diverse campanii de promovare, scrisori în lanț, mail-uri în masă sau orice altă formă de spam. Persoanele care vor utiliza o adresă falsă de e-mail sau vor transmite mesaje electronice sau orice alte comunicări în numele unei alte persoane fizice sau juridice sau în numele oricărei alte entități vor fi sancționate în conformitate cu legile în vigoare.

4.7 Securitatea informațiilor

Acest site folosește măsuri de securitate împotriva pierderii, alterării sau folosirii greșite a informațiilor care se află în controlul nostru. Societatea Remediavert SRL nu își asumă însă responsabilitatea pentru pierderile de informații cauzate de erori ale softului cu care este conceput și găzduit site-ul. De asemenea nu răspundem pentru erorile în securitatea serverului care găzduiește site-ul.

5. Produsele din portofoliul nostru

RMV comercializează o gamă variată de produse, cu precădere produse alimentare, suplimente alimentare, produse naturiste, cosmetice, dispozitive medicale. Descrierea fiecărui produs este disponibilă pe pagina produsului.

Totuși conținutul site-ului (texte, descrieri ale produselor, caracteristici tehnice, imagini, simboluri) a fost alcătuit în strânsă colaborare cu furnizorii produselor prezentate. Din acest motiv, RMV nu își poate asuma întotdeauna responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate în magazinul nostru, acestea fiind de cele mai multe ori cele puse la dispoziția noastră de către furnizorii fiecărei mărci. De asemenea, imaginile sunt prezentate pe site cu titlu de exemplu, iar produsele efectiv livrate pot diferi de imagini în orice mod (culoare, accesorii, aspect etc.). RMV înțelege importanța informațiilor prezentate în această pagina și face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situație în care informațiile prezentate pot fi diferite fața de cele ale produsului este aceea în care producatorul aduce modificări specificațiilor acestuia, fără a ne informa în prealabil.

Preţurile produselor afişate pe site sunt menționate în RON și includ TVA. Toate preţurile afişate pe site pot fi modificate fără vreun preaviz. Noile prețuri nu vor afecta în niciun fel comenzile plasate până la data modificării.

Disponibilitatea anumitor produse şi altor articole de pe site-ul nostru se poate schimba în orice moment, fără preaviz.

Prezenta clauză se completează cu art. 12.1 privind răspunderea noastră.

6. Garanția de conformitate

Toate produsele cumpărate prin intermediul acestui site beneficiază de garanția legală de conformitate, potrivit Legii 449/2003 privind privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora. Produsele sunt noi și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.

Pentru anumite produse (produsele de folosința îndelungată, precum un dispozitv medical) vei primi certificat de garanție la livrarea produsului. Certificatul de garanție va fi imprimat pe hârtie și va însoți produsul în momentul livrării sau va fi generat pe orice alt suport durabil și trimis pe adresa de e-mail.

Certificatul de garanție va conține elementele de identificare a produsului, termenul de garanţie, durata medie de utilizare, modalitățile de asigurare a garanţiei – întreţinere, reparare, înlocuire și termenul de realizare a acestora, inclusiv denumirea si adresa vânzătorului şi ale unităţilor specializate de service carevor asigura reparatia produsului.

În cazul în care un produs achiziționat de la Noi prezintă defecțiuni/neconformități în timpul garanției comerciale avem rugămintea să ne informezi de îndată despre această situație. În urma primirii informării, te vom contacta pentru a stabili modul de remediere a situației reclamate.

7. Plasarea unei comenzi

Achiziția unor produse de pe site-ul www.bewell.ro poate fi făcută doar prin intermediul unui cont de utilizator creat în mod individual, direct pe site.

În cazul în care contul de client va fi creat telefonic, ți se va solicita să oferi operatorului nostru datele necesare pentru a deschide (în numele tău) un cont de utilizator, inclusiv o adresă validă de e-mail prin intermediul căreia să se va putea realiza acceptarea Termenilor și condițiilor, comanda și confirmarea ei. Te rugăm să ai în vedere că în această variantă, contractul nostru se va încheia doar după confirmarea ta privind Termenii și condițiile, comanda în forma lansată telefonic.

Comanda prin intermediul website-ului presupune următorii pași:

  1. Autentificarea în contul de utilizator;
  2. Selectarea produselor și adăugarea lor în coșul de cumpărături;
  3. Click pe butonul „Vezi coș” – unde apare o listă a cumpărăturilor, prețul și costul asociat livrarii si/sau formei de plata selectate;
  4. Click pe butonul „Continuă” – unde ți se cere să alegi adresa de facturare si cea de livrare și metoda de plată; tot aici vei putea folosi un cod de discount şi/sau un cod de „Card Cadou”, în cazul in care esti în posesia vreunuia;
  5. Click pe butonul ”Finalizează comanda”- Transmiterea comenzii către Noi;

Trebuie să te asiguri că detaliile comenzii sau orice alte informaţii pe care ni le oferi sunt corecte. Pe parcursul procesului de comandă, înainte de a plasa comanda, poți verifica sau modifica eventuale erori ce ar putea apărea, inclusiv să revizuiești lista produselor comandate apăsând butonul „Înapoi” din browser-ul de Internet sau indicând modificările către operatorul nostru (în cazul în care plasați comanda prin telefon). Ne rezervăm dreptul de a efectua verificări și de a solicita date suplimentare înainte de a accepta comanda.

Comanda reprezintă doar oferta noastră de vânzare. Reține că e-mail-ul de înregistrare a comenzii (primul email pe care il primești dupa finalizarea comenzii pe site) nu trebuie considerat acceptarea finală a comenzii tale de către www.bewell.ro.

Acceptarea comenzii tale se face cel târziu în momentul în care te notificăm pe e-mail că am expediat produsul/produsele și am generat și trimis factura în format electronic, cu excepția cazului în care îți transmitem mai devreme confirmarea comenzii în orice mod de comunicare ales de tine în relația cu Noi.

Clientul nu mai are dreptul de a modifica conținutul unei comenzi după ce aceasta a fost pregatită sau expediată. Dacă, în schimb, dorești să anulezi o comandă care nu a fost expediată încă, te rugăm să ne contactezi de îndată telefonic, la nr. 0743 147.736.

8. Plata

Pentru achiziția produselor listate pe site-ul www.bewell.ro plățile se pot face:

  1. numerar, prin ramburs la curier;
  2. online;

În cazul plăților online www.bewell.ro/RMV nu este/nu poate fi facută responsabilă pentru niciun alt cost suplimentar suportat de client, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de moneda națională. Responsabilitatea pentru această acțiune o poartă numai clientul.

9. Motive de refuz a comenzii de către www.bewell.ro

Site-ul www.bewell.ro/RMV poate denunța unilateral comanda efectuată de catre client, în urma unei notificări prealabile adresate acestuia, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părti față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în urmatoarele cazuri:

  1. neacceptarea de către banca emitentă a cardului clientului, a tranzacției, în cazul plății online;
  2. invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de www.bewell.ro, în cazul plății online;
  3. datele furnizate de către client pe site sunt incomplete sau incorecte;
  4. activitatea clientului pe site poate și/sau produce daune de orice natură, sau prejudiciază în orice fel www.bewell.ro/RMV și/sau afiliații partenerii acestora;
  5. realizarea a mai mult de o încercare de livrare eșuată din motive independente de noi (de exemplu, refuzul coletului la livrare fără justificare);
  6. produsul nu este pe stoc, iar clientul nu dorește să aștepte intrarea din nou în stoc a respectivului produs;

Te rugăm să reții că onorarea oricărei comenzi de către noi e condiționată de disponibilitatea produselor comandate. Dacă un produs comandat e momentan indisponibil, te vom anunța de îndată (telefonic sau prin email), iar dacă ne comunici că nu dorești să aștepți până devine disponibil, vom face aranjamentele necesare pentru a îți restitui integral orice sumă încasată deja, în termen de 7 zile calendaristice de când ne-ai comunicat decizia ta.

10. Livrare

Momentan, noi livrăm doar pe teritoriul României.

Livrarea către client a produselor/serviciilor achiziționate, este efectuată prin intermediul unei firme de curierat rapid. Firma de curierat rapid, prelucrează date cu caracter personal ale utilizatorului www.bewell.ro, exclusiv pentru prestarea serviciilor de transport a produselor achiziționate de aceștia de pe website-ul companiei si numai cu respectarea intocmai a prezentului document Termeni si Condiții. De asemenea, terții parteneri ai firmei de curierat rapid, mandatați pentru îndeplinirea serviciilor de transport, care procesează date cu caracter personal ale clienților www.bewell.ro, sunt ținuți la respectarea întocmai a termenilor și condițiilor legii cu privire la siguranța prelucrării datelor cu caracter personal și a prezentului document Termeni si Condiții. În acest sens, firma de curierat rapid poate contacta clientii www.bewell.ro prin orice mijloc de comunicare (e-mail, telefon, SMS) în limitele și în scopul prevăzut în prezentul articol.

Costul livrării se stabilește în funcție de greutatea coletului și zona de livrare. Costul estimat al livrării va fi afișat în pagina de comandă, după selectarea modalitații de livrare și înainte de finalizarea comenzii.

Termenele estimate de livrare sunt de de obicei de 2-3 zile lucrătoare, insa in aunimite perioade speciale (de exemplu in jurul Black Friday, a Sarbatorilor de Craciun, etc) acestea pot fi semnificativ mai mari. Estimările de livrare sunt bazate pe intervalele comunicate de firmele de curierat colaboratoare, însă Noi nu putem garanta un termen sau interval de livrare. Vom încerca de fiecare dată să vă anunțăm din timp atunci când există posibilitatea întârzierii livrării, ori printr-un mesaj pe site, ori prin contactare telefonică sau prin email.

Detaliile de livrare a produselor incluzând, dar nelimitandu-se la timpul necesar livrării nu constituie o obligație contractuală din partea noastră, fara ca vreo parte să poata să pretindă celeilalte daune-interese, în cazul în care oricare parte poate fi sau este prejudiciată în orice mod de pe urma încălcării acestora.

Dacă s-a stabilit că plata se face ramburs sau prin ordin de plată și intri în posesia produsului/produselor înainte de efectuarea plății, să știi că ne rezervăm proprietatea până la achitarea integrală a comenzii.

11. Retur

11.1 Dreptul de retur

În calitatea ta de consumtator, potrivit legii, ai dreptul de a te retrage fără vreun motiv anume din contractul la distanță încheiat (Termenii și condițiile de pe site-ul www.bewell.ro acceptate), în termen de 14 zile de la primirea comenzii de către tine sau o persoană desemnată de tine în acest sens. Totuși, tot potrivit legii, anumite produse nu pot fi returnate, anume:

  1. produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
  2. produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;
  3. produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
11.2 Informarea privind returul

Dacă dorești să returnezi toate sau o parte din produsele comandate, poți să completezi formularul de retur disponibil pe site-ul www.bewell.ro sau ne poti contacta pe email sau telefon pentru detalii despre procesul de retur.

Te rugăm să te asigură doar că declarația ta de retragere din contract este făcută în termen și că a ajuns la Noi pe una din următoarele căi:

  1. a fost încărcată în contul tău de utilizator;
  2. a fost transmisă pe e-mail la adresa: suport@bewell.ro;
  3. a fost înregistrată de un operator al nostru care a revenit pe e-mail către tine cu detaliile returului;
11.3 Pregătirea coletului pentru retur și expedierea lui

După ce ne-ai trimis cererea ta de retur, vei primi din partea unui operator indicațiile necesare (confirmarea acceptării returului conform condițiilor afișate pe site, modalitatea de returnare, adresa pentru retur, notificările cu privire la returul sumei achitate, etc.) pentru efectuarea returului. Ca regulă, va trebui să pregătești coletul astfel:

  1. Împachetează produsele cu atenţie, în starea în care le-am livrat – obligatoriu, în ambalajul lor original;
  2. Lipește eticheta cu adresa noastră de retur sau scrie adresa de retur indicată pe site-/în e-mailul de confirmare a returului pe colet;
  3. Pentru oferte care includ produse gratuite (de exemplu „la un produs cumpărat primești unul gratis”), trebuie să ne returnezi și orice produse gratuite pe care Noi le-am livrat (cu excepția materialelor sau produselor promoționale pe care vi le-am livrat voluntar alături de produsele comandate).

Un curier se va prezenta la adresa ta pentru a ridica coletul de retur. Costul transportului returului va fi suportat de către client.

11.4 Restituirea prețului plătit

BeWell.ro va înapoia contravaloarea produselor returnate (folosind aceeasi modalitate de plată precum cea utilizată de consumator pentru tranzacţia iniţială) în cel mult 14 zile de la data denunțării în scris a contractului, dar nu înainte de data recepționării bunurilor, suma înapoiată conținând taxa de transport (la livrare) doar în cazul returului tuturor produselor comandate (retur total).

Facem eforturi pentru a rambursa sumele în același mod în care au fost ele achitate. Însă, vă solicităm și vă încurajăm să ne furnizați detalii bancare pentru a vă putea rambursa într-un mod rapid și eficient respectivele sume prin transfer bancar.

11.5 Diminuarea valorii bunurilor returnate

Pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare al bunurilor comandate, consumatorul trebuie să le manipuleze și să le inspecteze la fel cum i s-ar permite într-un magazin fizic. În cazul produselor electronice, electrocasnice acestea pot fi probate prin pornirea și oprirea acestora și nu prin folosirea în scopul pentru care au fost produse. Așadar, în timpul perioadei de retragere de 14 zile, consumatorul trebuia să manipuleze și să inspecteze produsele cu grija necesară.

Consumatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produsului care rezultă din manipularea necorespunatoare a acestuia, alta decât cea necesară pentru determinarea naturii, calității și funcționarii produsului.

Acțiunile care duc la diminuarea valorii produsului returnat sunt următoarele:

  1. folosirea aparatelor electronice și electrocasnice în orice alt mod decât testarea prin pornirea și oprirea aparatului;
  2. ruperea sigiliilor și a etichetelor produsului;
  3. ruperea sau deteriorarea ambalajelor originale ale produsului;
  4. zgârierea, murdărirea, pătarea, impregnarea cu substanțe externe;
  5. desigilarea accesoriilor consumabile ale produsului;
  6. desigilarea produselor de îngrijire personală, cosmetice, de curățenie, a produselor pentru copii și nou-născuți, sau a lenjeriei intime

Atunci când la recepționarea returului se constată faptul că produsul prezintă urme de folosință ce pot cauza diminuarea valorii, produsul este trimis furnizorului spre verificare pentru a constata dacă a fost manipulat corespunzător, iar valorea finală se stabilește în funcție de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare sau ca diferența dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit. Diminuarea valorii produsului returnat în funcție de deteriorarea acestuia poate fi făcută până la 90% din valoarea inițială.

12. Răspunderea noastră

12.1 Informații privind produsele naturiste, suplimentele alimentare

Toate informațiile din acest site sunt publicate cu scop informativ și nu substituie sfaturile sau prescripțiile medicului dumneavoastră sau a oricărui personal medical calificat.

Nu trebuie să folosești informațiile prezente în aceste pagini cu rolul de a diagnostica sau trata oricare probleme de sanatate sau afecțiuni sau de a înlocui medicamentele și tratamentele prescrise de persoanalul medical autorizat.

Aveți obligația să citiți cu atenție tot prospectul produsului cumpărat. Daca ai sau crezi că ai afecțiuni medicale sau suferi de vreo afecțiune, adresează-te medicului specialist.

Informațiile și sfaturile legate de suplimentele nutritive nu au fost avizate de către Ministerul Sănătății și de către celelalte organisme abilitate și nu au intenția de a diagnostica, trata, vindeca sau preveni nicio afecțiune.

12.2 Limite

Răspunderea față de consumator în legătură cu Termenii și condițiile din acest document nu va depăși suma pe care ai plătit-o pentru produsele comandate, în măsura permisă de lege.

Site-ul www.bewell.ro nu poate fi ținut responsabil în niciun fel în fața niciunui client care utilizeaza site-ul sau conținutul, altfel decat în limita articolelor ce constituie Termeni si condiții sau dispozițiilor imperative legale.

Prezenta clauză se completează cu art.4.2 și 4.3.

Părțile vor fi exonerate de răspundere în caz de forță majoră sau caz fortuit, aplicându-se prevederile dreptului comun în materie.

13. Reclamații. Legea aplicabilă. Litigii

Pentru orice sesizare sau reclamație ne puteți contacta telefonic la numărul 0743.147.736 sau pe e-mail la suport@bewell.ro.

Orice conflict apărut între Remediavert SRL și clienți se încearcă a fi rezolvat pe cale amiabilă prin înțelegere între cele două părți.

Prezentul contract este supus legii române. Orice litigii născute din aplicarea, interpretarea, executarea, încetarea acestui contract se vor soluţiona pe cale amiabilă, iar în cazul în care nu se ajunge la un acord pe această cale se va apela la instanţele judecătoreşti competente.

Actualizat la data de 26.05.2020